perjantai 8. helmikuuta 2013

Pähkinä

Kuka  muuten on keksiny sen kliseen että ihmisellä on oltava unelmia joita tavoittelee? Mulla ei ole mitään käryä mikä mun unelma on. Mä oon tän sanonnan mukaan sitten menossa ihan hakoteille kun mulla ei oo mitään suurta mitä tavoittelen.

Tällä hetkellä jos pitäis nimetä joku unelma, se olis pyykkiteline. Ihan oikeasti haluan pyykinkuivaustelineen. Niinpä, meillä ei oo pyykinkuivaustelinettä, mutta meillä on omenan lohkoja. Ja mun lattialla on kasa pyykkejä leviteltynä "kuivumaan". Perus perjantai, Janinan pyykkipäivä. Argumentti pyykinkuivaustelineen puutteeseen oli se, että talossa ilmankosteus nousee jos niitä ei kuivaa kuivurissa. No mä en laita mun vaatteita kuivuriin, ne menee pilalle. Eikä noikaan laita. Tosi kätevää ripustella ne ympäri taloa. Silloin se ilmankosteus ei ilmeisesti nouse, kun ne roikkuu tuolla kaiteilla ja tuolien selkänojilla. Silloin pyykit ilmeisesti ikään kuin menettävät olemassaolonsa.

Mutta siis kuitenkin. Lupaan olla sitte onnellisesti hakoteillä. Nauran leveästi mun ite rakentamassa majassa jossa ei oo kattoa eikä mulla oo ruokaa. Eikä pyykkitelinettä.



Sitäpaitsi Ice agen se oravakin jahtaa vaan sitä pähkinää hullun kiilto silmissä eikä seuraa yhtään mitään mitä sen ympärillä tapahtuu. Eihän sillä ole edes sosiaalista elämää. Sitten se joutuu kaikkiin ongelmiin. Jäätyy esimerkiksi kaulastaan kiinni jäähän, raukka. Miksei välttää näitä kaikkia pettymyksiä olemalla vaan rauhassa hetkinen. NIH.

Mä tässä kelailin, että hengailen mielummin ilman mitään tavotetta hetken. Ahdistun sitten joskus myöhemmin.

Translation: Not all who wander are lost.

2 kommenttia:

  1. Sulla on ihana blogi mä jään seurailemaan , itselläkin asuu amsterdamissa perhe tuttuja :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos todella paljon. Aika kivaa kuulla mukavaa palautetta kun blogi on ollut elossa vasta pari vuorokautta. :)

    VastaaPoista