keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Rauha valtakunnassa


                                                  " Janina Ballerina! Arvaa kuka mä oon?"

                                                       "En kyllä nyt osaa yhtään sanoa.."

                                                                "Oon WC:n henki!"


Eilinen toimintahäiriö on korjattu ja tänään on ollut tässä huushollissa taas normi meininki. Isompi neitonen on taas tapasa mukaan tehnyt päivän mittaan kaikkea ällöttävää. Tai siis mun mielestä se tekee kaikkea ällöttävää. Sen mielestä on ihan normi settiä esimerkiksi ottaa tiskialtaasta paskasta Fairyllä kyllästettyä vettä suu täyteen ja kurlata sitä.

Janina: "SAM!! EI! Hyi! Mitä sä teet? Älä aina jaksa olla noin likanen!"

Sam: "Ite oot likanen! Sitä paitsi sä tistaat tossa vedessä astioita joista me kuitenkin syödään!"

Joo....

Tämän välikohtauksen jälkeen neiti lähti ulos leikkimään kavereiden kanssa ja tuli tunnin päästä takaisin ilman kenkiä. Vastaus kysymykseeni, "missä kenkäsi ovat?" kuului..

"Kengät? Eiku jaa hups.. Mihinköhän mä jätin ne..".

Puck kertoo non stoppina tarinoitaan kakkapökäleistä, jarrujäljistä, pippeleistä, korvavaikusta, pissasta ja ripulista. Aikaa ja paikkaa katsomatta. Parhaimmat läpät lentää aina sillon kun ollaan jossain tosi yleisellä paikalla, kuten kassajonossa.


 
Rakkautta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti